Thursday, February 28, 2008

Hari ini dan semalam

Macam tajuk lagu pula....

Semalam, Papa balik lambat sebab ada function di Restoran Berputar KL Tower. Tahun ini Papa memang banyak function. Lepas ofis semalam, Mama jemputlah Raimie sebab nak bawa jalan-jalan di Mid Valley. Nak balik rumah, pening pula naik komuter yang sendat dan padat. Nak naik teksi - teksi susah nak ke sana.

Di rumah Atuk, ada ceramah dari PKR. Ada Nurul Izzah. Memang meriah, dengan sesak kereta, sesak manusia dan orang berniaga...

Sakit pula kaki berjalan lama. Sampai ke rumah, pukul 10 malam.. Penat! Nasib baik di rumah ada air. Dari hari sabtu, ada masalah air di sini. Menyusahkan betul!

Hari ini pula Raimie ada pertandingan mewarna. Raimie kata dia dapat nombor tiga. Tapi tengok hadiah (Mama tak pergi sokong sebab kerja), macam hadiah penyertaan sahaja. hihihi Beratur ambil hadiah, orang yang ketiga kot.

Petang tadi sepatutnya ada ceramah - malas nak pergi. Lagipun hari ini ada meeting. Meeting yang menghabiskan masa tapi kalau tak hadir, nanti orang kata Mama tak beri kerjasama aktiviti syarikat.


1 comment:

  1. Banyak jalan kaki kan badan sihat? Minumlah lebih air. Esok jalan-jalan lagi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...